The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Norrländsk jägare

Go down 
AuthorMessage
Tulgarie
Guest




Norrländsk jägare Empty
PostSubject: Norrländsk jägare   Norrländsk jägare Icon_minitimeSun Apr 06, 2008 10:05 pm

Namn: David Eriksson

Karaktärens namn: Tulgaries

Ålder: 16

Ras/Klass/Level: En pörskans Orc Hunter

Armorylänk:

Vilken specc kör du?: Beastmastery, Bästa PVE speccen enligt mig

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?:Visst, men skulle vara Survival för att boosta raid dmg isf, med MM kommer man aldrig upp i samma dmg som BM.

Yrken:Leatherworking,Skinning 375.

Rare recept/patterns/designs eller liknande: [Cloak of Darkness] [Shadowprowler's Chestguard] inte direkt ovanliga ^^.

Raiderfarenhet: PreTBC: ZG,MC,AQ och sprang in i BWL en gång.
TBC: Karazhan,Zul'aman,Gruul,Magtheridon,5/6 SSC,1/4 TK.

/played: 93 dagar, har även över 30 på en warrior.

Tidigare guild?: Sitter just nu som Guildmaster över Vildhjarta, vi clearade Kara,Gruul och Mag redan efter första veckan men sen så hade vi ett fint antal på runt 10 personer som lämnade guilden av olika anledningar.
Anledningen till att jag inte vill fortsätta är personerna som jag vill ha är med i andra guildar.

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Ni verkar vara ett gäng goa players. Ni har fin progression och sen har ni ju en warlock som har en bild på porrvärldens finaste mustasch,

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Mannen på Harlocks avatar

Personliga kommentarer: Lägger till att jag är imo en sprudlande skämtare men i raids så är det full fokus. Kommer ALLTID i tid till raids och lämnar aldrig innan målet är gjort.

Hint* Armory länken verkar inte fungera, vet inte om jag måste registera mig först men verkar lurt. Slå mig en pling ingame så ser vi över det
Back to top Go down
Tulgarie
Guest




Norrländsk jägare Empty
PostSubject: Re: Norrländsk jägare   Norrländsk jägare Icon_minitimeSun Apr 06, 2008 10:15 pm

*Kommer ha bästa bågen innan Sunwell när fas 3 är klar med*
Back to top Go down
Serinie
Member
Member
Serinie


Posts : 58
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : Stockholm

Norrländsk jägare Empty
PostSubject: Re: Norrländsk jägare   Norrländsk jägare Icon_minitimeSun Apr 06, 2008 10:43 pm

Harlock e Shaman btw.
Back to top Go down
Sponsored content





Norrländsk jägare Empty
PostSubject: Re: Norrländsk jägare   Norrländsk jägare Icon_minitime

Back to top Go down
 
Norrländsk jägare
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: