The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 DPs eller Tank warrior

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Jira
Guest




DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeThu Apr 10, 2008 11:34 pm

Namn: Daniel

Karaktärens namn: Jira

Ålder: 19

Ras/Klass/Level: Orc,warrior,70

Armorylänk:

Vilken specc kör du?: Atm kör jag protection men jag söker som dps håller på att fixa lite bättre gear eftersom det behövs och det går lättare som tank. Spelar gärna dps men speccar om när det behövs.

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Självklart, kan möjligt hoppa lite mellan specs beroende på vad som behövs

Yrken: Mining 375, Blacksmithing 270

Rare recept/patterns/designs eller liknande:

Raiderfarenhet: MC,ZG,BWL pre tbc kara,za,gruul i tbc

/played: 30 dagar

Tidigare guild?: Guild leader över Alpha, band of gypsies

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Har en irl kompis i guilden, jag vill joina en seriös raidande guild. Har lirat i lite oseriösa guilder nu ett tag och provat lite pvp. Men det är pve som jag vill köra. Spelade i en seriös guild på lvl 60 och tyckte de va jävligt skoj, slutade för jag hade inte riktigt tid. Numera har jag inte så mycket annat för mig så det passar mig fint att spela i en seriös guild.

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Plogen

Personliga kommentarer: Är en seriös spelare som alldrig ger upp. Gör i princip allt för guilden, vill att allt ska funka och gå smidigt. Är en bra spelare som ni aldrig kommer ha några problem med.
Back to top Go down
Serinie
Member
Member
Serinie


Posts : 58
Join date : 2008-01-31
Age : 38
Location : Stockholm

DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 1:30 am

Jira wrote:
Gör i princip allt för guilden.

givf 5000g plz Twisted Evil

Närå, Lycka till med din ansökan!!
Back to top Go down
Jira
Guest




DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 1:37 am

Vi kanske inte ska överdriva ;P
Back to top Go down
Manbearpig
Member
Member
Manbearpig


Posts : 56
Join date : 2008-01-29

DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 2:02 am

Så, med denna ansökan antar jag att du är seriös? Smile Tänkte eftersom du använde ordet seriös 100 gånger Smile

Lycka till
Back to top Go down
Jira
Guest




DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 2:23 am

hehe, jo kanske blev lite många såna ;P Satt och skrev i flera omgångar för jag sökte grupp till hc mgt samtigt och sen spelade jag en zul'aman >_<
Back to top Go down
Celarion
Member
Member



Posts : 15
Join date : 2008-01-31
Age : 35
Location : Katrineholm

DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 12:22 pm

jag tycker Tank låter fint Smile Så jag kan specca retri äntligen =D
Back to top Go down
Guest
Guest




DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 1:15 pm

Celarion du som retri ?? :O jag skulle kunna göra mer dps en dig i min resto gear en i din retri gear Razz applyen ser bra ut, visa gärna armory
Back to top Go down
Jira
Guest




DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 6:14 pm

Förstår inte varför länken inte kom med, här är den iaf
Back to top Go down
Jira
Member
Member



Posts : 1
Join date : 2008-04-11

DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 6:17 pm

Nej det gick visst inte heller kanske går bättre nu http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Jira
Back to top Go down
Dwarvenlord
Member
Member
Dwarvenlord


Posts : 23
Join date : 2008-01-29

DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitimeFri Apr 11, 2008 6:30 pm

visa gärna tankgearet. svårt o se gear när de är pvpköret på
Back to top Go down
Sponsored content





DPs eller Tank warrior Empty
PostSubject: Re: DPs eller Tank warrior   DPs eller Tank warrior Icon_minitime

Back to top Go down
 
DPs eller Tank warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rostig - Tank Warrior
» mjaoo och/eller neophyte reinv
» Smily, Tank war, REsto sham, Warlock Apply :)
» warrior
» Fury warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: