The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Flickanirosa 70 shaman

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Flickani
Guest




Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 8:33 pm

Namn: Foppa

Karaktärens namn: Flickanirosa ^^

Ålder:18

Ras/Klass/Level:Orc(female)/shaman/70

Armorylänk:

Vilken specc kör du?: Enhancement

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Ja visst, har dock ingen annat än enhancement gear men är det så att ni vill ha mig som en annan specc är det såklart man försöker fixa lite gear till det Smile

Yrken:Herb/lw

Rare recept/patterns/designs eller liknande:Inget atm. då jag precis dingat 70 för en vecka sen.

Raiderfarenhet: Pre tbc : Upp till huhuran i aq40 med sinus pueres som hunter, i tbc Har jag kört upp till vashj i ssc och även tagit ner void i tk, min pre tbc erfarenhet har jag som hunter och druid, även spelat karazhan på shamanen, men somsagt har tk/ssc raiderfarenhet och är en seriös spelare.

/played:10 days, 20 hours, 55 minutes.

Tidigare guild?: Med druiden och huntern var jag med i Deus där vi kom till vashj men sedan disbana guilden, med shamanen har jag vart med i lite karazhan guild som Alpha och press play.

Varför vill du joina The Lost Battalion?: Då 3 av huvudspelarna i press play stack så känner jag att det är dags att gå vidare .

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?: Vet inte atm, kanske Zäppo o siggee =)

Personliga kommentarer: Är en seriös spelare med en oseriös ton ^^ , Gör det bästa jag kan på varje raid . Spelar ungefär 8h per dag kanske nån dag i veckan jag inte spelar, Då jag inte har så bra gear är för att jag dingat 70 för inte så länge sen och det är en alt som numera är min Main . Tack och hej för mig Smile
Back to top Go down
Flickani
Guest




Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 8:36 pm

Hmm.. när jag slänger in armory länk buggar det som fan , så dra en /w ingame lr nånting >_< lr sök på Flickanirosa på armory. sorry för detta =(
Back to top Go down
Farorm
Moderator
Moderator



Posts : 61
Join date : 2008-01-28

Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 8:57 pm

vi har 2 enhancement shamaner som slåss om 1 plats varje raid men lycka till =)
Back to top Go down
Flickani
Guest




Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 9:08 pm

Okej, Men kan även specca elemental om ni vill Smile
Back to top Go down
Harlock
Moderator
Moderator
Harlock


Posts : 89
Join date : 2008-01-29
Location : Stockholm

Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 10:08 pm

atm söker vi inte dps shamaner men resto shamaner med 1500+ healing är nått vi behöver Smile
Back to top Go down
flickan
Guest




Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeThu Feb 21, 2008 10:43 pm

Okej,. skulle gärna kunna joina som resto, det svåra är dock att jag inte har något healing gear typ.. så frågan är om ni vill "geara upp mig " dvs, jag hänger med några kara raids lr liknande och försöker få ihop så mkt healing gear jag kan..
Back to top Go down
Harlock
Moderator
Moderator
Harlock


Posts : 89
Join date : 2008-01-29
Location : Stockholm

Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeFri Feb 22, 2008 12:28 am

sry men vi kan inte geara up dig de får du göra själv gl hf

Tack för ansökan
Back to top Go down
Bamsebub
Member
Member
Bamsebub


Posts : 48
Join date : 2008-01-29

Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitimeFri Feb 22, 2008 3:24 am

pssssh, dvs 1300 mer healing än dig harlock din noob XD
Back to top Go down
Sponsored content





Flickanirosa 70 shaman Empty
PostSubject: Re: Flickanirosa 70 shaman   Flickanirosa 70 shaman Icon_minitime

Back to top Go down
 
Flickanirosa 70 shaman
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Shaman
» Resto shaman
» Smilyliving, Resto shaman.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: