The Lost Battalion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Lost Battalion

Horde Guild on Twisting Nether EU
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Aliaz, 70 mage.

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Aliaz
Member
Member



Posts : 2
Join date : 2008-02-22

Aliaz, 70 mage. Empty
PostSubject: Aliaz, 70 mage.   Aliaz, 70 mage. Icon_minitimeFri Feb 22, 2008 3:13 am

Namn: Christoffer

Karaktärens namn: Aliaz

Ålder: 18år.

Ras/Klass/Level: Undead Mage, 70.

Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Aliaz

Vilken specc kör du?: 2 / 48 / 11, Fire.

Kan du tänka dig specca om ifall det behövs?: Jadå.

Yrken: Tailoring / Enchanting.

Rare recept/patterns/designs eller liknande: ---

Raiderfarenhet:
Tidigare lirade jag på en präst i ca: 1 ½ år (itzy). Var då med i först Deus, sedan perdition. Med Perdition raidade jag SSC/TK, men jag tog ett break från wow i 6månader jämt innan de startade med Hyjal. Då trodde jag inte att jag skulle återvända mer till wow, så jag gav bort mitt acc till en poolare. Dock så kunde jag inte stå emot frästelsen utan började med wow igen för 4 veckor sedan. Tog över min kompis gamla acc (som hade min priest). Och han hade en nydingad 70 mage. Startade upp en egen guild för att få upp gearet i Kara och vi var några gamla deusare som startade upp guilden Press Play. Men de kände att de vill vidare till högre instanser så vi splittrades. Nu känner även jag att jag börjar få gear för att gå vidare.

/played:
16dagar på Magen. (85 på prästen.)

Tidigare guild?:
Deus, Perdition.

Varför vill du joina The Lost Battalion?:
Jag älskar PVE och jag vill in i en guild som kör SSC/TK, där jag slutade när jag tog mitt break. Kollat runt lite bland olika guilder på TN och upptäckte nu eran. Ni verkar vara i den klassen som jag är ute efter, och söker dessutom en mage. Att den är helsvensk ser jag bara som ett plus, då det blir lättare att kommunicera.

Nån i The Lost Battalion som kan "voucha" för dig?:
Har egentligen ingen koll på vilka som lirar i guilden ;o.

Personliga kommentarer:
Ser mig själv som väldigt aktiv. Kommer alltid väl påläst till nya bossfighter och har alltid med mig Pots så det räcker och blir över.

Om ni har några frågor så är det bara att kontakta mig In Game. Är jag inte inne på aliaz så spelar jag antagligen på min alt "Oopz".

Tack för mig! Smile
Back to top Go down
Farorm
Moderator
Moderator



Posts : 61
Join date : 2008-01-28

Aliaz, 70 mage. Empty
PostSubject: Re: Aliaz, 70 mage.   Aliaz, 70 mage. Icon_minitimeFri Feb 22, 2008 10:54 am

Bra application.
Att vi söker en mage visste jag inte eftersom senaste raiderna har vi fått ställa över både 1 och 2 mages.
Men det är inte upp till mig Smile
Gear ser bra ut även om man kunde byta till några hit gems istället för crit, då du var ganska låg på hit rating.
Sen vet jag inte om man lär sig spela en klass bra på 4 veckor men du har kanske spelat mage tidigare.
Lycka till Wink
Back to top Go down
Aliaz
Member
Member



Posts : 2
Join date : 2008-02-22

Aliaz, 70 mage. Empty
PostSubject: Re: Aliaz, 70 mage.   Aliaz, 70 mage. Icon_minitimeFri Feb 22, 2008 1:01 pm

Hej.
Jag märkte att det var ett tag sen ni uppdaterade "vi rekryterar", så jag gjorde en app i förhoppning att ni fortfarande sökte en mage.
Att jag bara spelat mage i 4 veckor håller jag med om är det stora minuset. Det tar betydligt längre tid innan man lär sig sin klass på ett optimalt sätt. Därför nötar jag heroics så ofta jag kan, för man lär sig nya saker varje instance/raid.
Back to top Go down
Harlock
Moderator
Moderator
Harlock


Posts : 89
Join date : 2008-01-29
Location : Stockholm

Aliaz, 70 mage. Empty
PostSubject: Re: Aliaz, 70 mage.   Aliaz, 70 mage. Icon_minitimeMon Feb 25, 2008 1:08 am

wispra mig ingame Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content





Aliaz, 70 mage. Empty
PostSubject: Re: Aliaz, 70 mage.   Aliaz, 70 mage. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Aliaz, 70 mage.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ztyle, 70 Mage
» fire mage
» svettis 70 mage
» Cozzie - Mage

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lost Battalion :: Gäster :: Ansök om medlemskap-
Jump to: